Van Kempen Impuls verzorgt opleidingen, trainingen en workshops voor coaches, therapeuten, counselors en andere 1-1-begeleiders. We doen dat voornamelijk via ervaringsgericht leren in contactonderwijs. Daarnaast zijn we actief met coaching en supervisie.
Om voorwaarden van levering van diensten (inschrijving, annulering, enz.) transparant te laten zijn tref je hieronder pdf-files aan van onze belangrijkste regelingen.
Aanmelding voor een van onze activiteiten
- De snelste manier om je aan te melden voor een van onze activiteiten is via de agenda.
Wij mailen terug, spreken elkaar daarna eerst telefonisch of vis-à-vis.
Je ontvangt daarna nadere informatie met de bevestiging, (per mail) de (deel)factuur en de routebeschrijving. Hou er rekening mee dat er annuleringsvoorwaarden van kracht kunnen zijn bij activiteiten die samenhangen met opleidingen, zoals de Enneagram-paneldagen, Mindfulness in Coaching etc. Wij brengen 75% van de kosten in rekening wanneer u binnen 14 dagen voor aanvang annuleert. Annuleert u binnen een week dan brengen wij het gehele bedrag in rekening, tenzij u in beide gevallen een vervanger aanmeldt. In dat geval vervallen gestelde annuleringskosten.
Inschrijving voor opleidingen
- Betreft je aanmelding een van onze opleidingen, gebruik dan bij voorkeur het formulier van inschrijving (pdf-file).
Dus: downloaden, uitprinten, invullen en aan ons toezenden (per mail of post). Zo hebben we meteen al je personalia.
Je ontvangt van ons daarna ook alle noodzakelijke gegevens w.o. ook de deelnemerslijst - Neem kennis van onze algemene voorwaarden(pdf-file) als je je inschrijft.
Aanmelding voor Coachen
Je kunt ons bellen of mailen. We maken dan een afspraak voor een intakegesprek.
Klachten
Wij zijn lid van een ethische kring Deze kring organiseert twee maal per jaar een sessie waarop wij elkaar onderling bevragen en ons scherp houden in ethisch handelen in ons vak als coach en opleider. Wij houden ons ook aan de internationale ethische code
Als master-practitioner hanteren wij de contractregels van de NOBCO.
Cliënten en deelnemers aan onze opleidingen kunnen bij ernstige klachten terecht bij de klachtencommissie van de NOBCO. We hanteren het klachtenreglement van de NOBCO.
U kunt zich in verbinding stellen met mevrouw mr. P. de Wolf, voorzitter van de klachtencommissie.
Renske is eveneens verbonden aan de NOBCO en ook als leersupervisor verbonden aan de LVSC
In Company
Voor de in-company trajecten hebben we een speciale in-company-annuleringsregeling. (pdf-file)
Verdere formele vragen over opleidingen, coaching, supervisie, in-company-training kun je ook aan ons stellen via ons e-mailadres
Leave a Comment